- სოფლის ორღობეების და ქუჩების დასუფთავება და აქტუალობა.
- სოფლის ინფრასტრუქტურისა და გარემოს დასუფტავება, გამწვანება. იმუშავებს 3 ჯგუფი.
- ასუფთავებსორღობეებს და მწვანე საფარს.
- რგავს ნერგებს და სრუნავს მათზე.
- გააქვს ნაგავი სოფლის ტერიტორიიდან.
4. გასუფთავებული და ჯანსაღი სოფელი.
5.ბავშვები, სატრანსპორტო საშუალება,ბარები,ვედროები,ტომრები,ნერგები, ნაგვის ყუთები.
6. ბავშვების მოგროვება და დაყოფა ჯგუფებად,დავალების მიცემა.მოიძიონ ელ. საშუალებებით, მშობლების და მასწავლებლების დახმარებით ნიადაგის შემცველობა , კლიმატის სიმკაცრე სამცხე-ჯავახეთის ტერიტორიაზე და ამის მიხედვით შეარჩიონ შესაბამისი ნერგები.
პირველი ჯგუფში არიან შედარებით დაბალი ასაკის ბავშვები, რომლებიც კრეფენ ნაგავს
ვედროებით და ტომრებით და აგროვებენ ერთ ადგილზე. მეორე ჯგუფი შედარებით საშუალო ასაკის ბავშვები რგავს ნერგებს გზის ნაპირებზე ღობეების გასწვრივ. აკეთებენ სანიაღვრეებს გზის ნაპირებზე . მესამე ჯგუფს შედარებით უფროსი ასაკის ბავშვებს გააქვს ნაგავი სოფლის გარეთ ერთ ადგილზე რომელიც წინასწარ შეთანხმებულია სოფლის გამგეობასთან. ეს ჯგუფი დგამს ყველა ქუჩაზე 2-3 ნაგვის ყუთს . მასწავლებლის დავალებით გადათარგმნიან წესებს , როგორიცაა:
- არ დაყარო ქუჩაში ნაგავი!
- არ დააბინძურო ბუნება!
- მოწევა აკრძალულია!
- მოუფრთხილდი საკუთარ და სხვის ჯანმრთელობას!
- მოუფრთხილდი სისუფთავეს!
- პატივი ეცი სხვის უფლებებს!
- პატივი ეცი უფროსებსა და ბავშვებს! და სხვა... აკონტროლებს და ზრუნავს ყველა ერთად სისუფთავეზე.
7.ბავშვები ეჩვევიან ჯგუფურ მშაობას, გადათარგმნიან წესებს ინგლისურ ენაზე და ეცოდინებათ,გარდა ამისა მიწის,კლიმატის და ნერგების კვლევის დროსმიღებული ინგლისურ ენოვანი ინფორმაცია აძლევთ ბავშვებს ჰქონდეთ ტექნიკური ინგლისურისცოდნისა ,ბიოლოგიასტან, გეოგრაფიასთან და ასტრონომიასთანინტეგრირებულიმუშაობის საშუალება. აქედან მიღებული ახალი ინფორმაცია ზრდის მათი ცოდნის ჰორიზონტს. .გარდა ამისა ეჩვევიან შრომას,საქმით დაკავდებიან და არ ექნებათ
ბევრი თავისუფალი დრო. ეჩვევიან წესრიგს.
8.პროექტის ხელმძღვანელი- მანანა ხუციშვილი.
9.xucishvilimanana22
Комментариев нет:
Отправить комментарий